top of page

7.1 PITAJ GERY-ja


  • PITAJ GERY-ja

  • Do sada verovatno već znate da je Gery Carson predsednik i osnivač SFI-jaOd 1995 do 1998, Gery je top marketar i obarač-rekorda za distributera za nekoliko kompanija za direktnu prodaju i uspešan izdavač poslovnog magazina. Poznat po svojim inovacijama, Gery je bio pionirska sila u direktnoj poštanskoj i internet prodaji više od tri decenije.

  • Njegova dostignuća kao preduzetnika su primećena u Mesečnom Money Maker, Upline, Oportunity world Magazine, I u brojnim knjigama I videima. Nacionalna priznanja su takođe dodata tako da je bio imenovan 1992 za Listu Izvrsnog mladog čoveka Amerike za 1997 za Ko je ko u medijima I komunikacijama.I naravno od 1998, Gery vodi SFI ka tome da postane jedna od najbrže rastućih kompanija ove vrste na svetu danas.o je MNOGO godina uspeha I iskustva! Srećom po SFI saradnike, Gery je jedan od najuspešnijih predsednika kompanija kog ćete naći. Gery uvek aktivno komunicira na terenu. Gery takođe kontinuirano deli steknuto znanje o marketingu I poslu.

  • Neki od Gery-jevih najvrednijih saveta su sabrani u delu Pitajte Gery-ja u SFI trening biblioteci.

SFI Forum takođe ima svoj Pitajte Gery-ja Forum koji vam dozvoljava da postavljate pitanja na koja Vam direktno Gery odgovara često za svega par minuta.

Zanimaće vas I činjenica da Gery lično čita svaki predlog ili sugestiju koju podnesete kroz oficijalni SFI boks sa predlozima.

Gery o predlozima saradnika kaže:

  • “Slušanje priča sa terena je OGROMAN razlog uspeha SFI I konstantnih inovacija I napretka. Bez obzira na to koliko ste u poslu, nikada niste čuli SVE odgovore. Naši saradnici stalno doživljavaju nove poglede koji im omogućuju da ponude nova odlična rešenja I ideje. I mi veoma AGRESIVNO primenjujemo predloge koje primamamo.Mi smo bez sumnje uklopili stotine predloga koje smo primili sa terena u toku godina, I nastavićemo da koristimo ovo ogromno I vredno sretstvo za obostranu korist.

Drugim rečima, ako imate ideje za poboljšanje SFI, imate direktnu liniju do Gery-ja kroz SFI box za predloge I mi vam ISKRENO savetujemo da ga koristite.

Recent Posts
bottom of page