top of page

DIREKTNE PROVIZIJE OD 1.10.2019.


Sa thread-a o novim pravilima:

"Here's the new rule for Direct Commissions on your PSAs, which will be effective October 1, 2019:

If you're not an EA (Executive Affiliate), the Direct Commission (DC) on your PSAs will now be 25% of Commission Volume (CV). The remaining 25% will automatically roll up to Originator. If there is no Originator, or the Originator is not EA, the 25% will be deposited into the Executive Pool"

Ono osnovno sto treba da razumijemo iz ovoga je:

ako nismo EA a imamo radne PSA koji kupuju, nasa Direktna provizija od njihovih kupovina ce sada biti 25% od CV-ja...umjesto dosadasnjih 50%.

Ostalih 25% idu automatski Originator-u...ako ga ima. Ako ne, idu u Executive Pool.

Ko je ORIGINATOR?

Originator moze biti nas sponsor ili upline koji nam je spustio clana koji je kupio nesto, bilo kroz Opti Build, bilo rucno. Dakle, Originator je osoba koja je DOVELA tog PSA u SFI.

Na ovaj nacin, Orginator dobija bar jedan dio provizije... ako mi ne znamo cijeniti to sto nam je dato i potruditi se da bar idemo na EA.

Ako smo tog clana doveli mi u SFI, dakle, mi smo Originator, nasa provizija je 25% a ostalih 25% ide u Executive Pool.

Ova promjena se odnosi samo na nase PSA.

Direktna provizija od nasih PRM ostaje 50% od CV-ja.

Ova promjena je namijenjena povecanju motivacije clanova da idu na EA status, sto bi trebalo da dovede do povecanog broja Matching shares, dakle, generalno zarade za sve one koji ostvare pravo na njih.

Naravno, EA status donosi benefite i za njih... CSA clanove, TCredite, Matching shares od njihovih licnih VP.


Recent Posts
bottom of page